Trochę zimno, może pora na płaszcz?

16:19 Afaryza 5 Komentarzy


Dzisiaj trochę o płaszczach, czyli jaki wybrać na zimę...

Zima zapasem, a płaszcz jeszcze niewybrany? Pokażę Wam dzisiaj kilka stylizacji z płaszczami, oraz jakie są modne w tym sezonie. Na koniec jak zwykle kilka stylizacji przygotowanych przez inne blogerki. 

W tym sezonie możemy zapomnieć o zachowawczej czerni. Teraz królują proste fasony w dowolnym kolorze,  Alternatywą dla nich są płaszcze w kratę (im większa, tym modniejsza)
Może na początek kilka przykładowych stylizacji z jednokolorowymi płaszczami. 




Ten płaszcz możecie kupić tutaj ---> http://www.somemoment.com/product/wool-sweater-coat/











PŁASZCZE W KRATĘ:







Płaszcz à la szlafrok

Co Wy sądzicie o takich płaszczach? Wyglądają jak szlafroki, czy może raczej nie?







Jeżeli chcielibyście zobaczyć stylizacje innych blogerek, to poniżej daję wam zdjęcia i odnośniki do blogów:


  • Kolorowa Dusza (http://www.kolorowadusza.com/) - również zaprezentowała czarny, prosty płaszcz. Jednak ma on duży kołnierz - takie wersje preferuję.





Gdybyś szukała płaszcza podobnego do tych, które tu przedstawiłam to mam kilka propozycji:




ZARA 










ZARA 









ZARA 







ZARA







ZARA 










ZALANDO 











ZALANDO 






ZALANDO 








MANGO








H&M








Dziękuję za uwagę
See u soon

xoxo




Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. nie mogłabym się zdecydować na jeden płaszcz, wszystkie są cudowne i mają swój urok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że miałam podobnie... dlatego kupiłam aż trzy płaszcze na ten sezon :D

      Usuń
  2. Ja w swojej szafie mam osobiście ich mase ! Naprawde ! Te co nam pokazalaś podpadły pod mój gust :) /Nadia
    Zapraszamy do siebie :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie szukałam takich w moim guście, bo moda daje różne propozycje, ale nie wszystko musi być super :D

      Usuń
  3. Uwielbiam płaszcze :) wszystkie wyglądają rewelacyjnie, aż trudno wybrać ten najładniejszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń